Αρχική » Επιστροφές Εμπορευμάτων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

 Πολιτική επιστροφών

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας κατάστημα στην Ελλάδα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.gogrow.gr .

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε και εφόσον η συσκευασία των προϊόντων αυτών δεν έχει ανοιχτεί ούτε έχουν αφαιρεθεί τα ειδικά καρτελάκια.

Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν και κοσμήματα, εκτός εάν είναι ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της εταιρείας μας υπόκεινται σε σχολαστικό έλεγχο.

Επιστροφές δωρεάν επιτρέπονται μόνο σε προϊόντα που στάλθηκαν με λάθος της εταιρείας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον καταναλωτή.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις ειδικές προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για τον συγκεκριμένο καταναλωτή.

Σε περίπτωση που παραλάβατε προϊόντα που χτυπήθηκαν, έσπασαν ή είναι ελαττωματικά πρέπει αμέσως (το αργότερο την 2η μέρα από τη παραλαβή) να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@gogrow.gr και με τον εκάστοτε μεταφορέα που ευθύνεται για τη σωστή μεταφορά. Φυσικά αν συντρέχει ευθύνη μας τα ελαττωματικά προϊόντα θα αντικατασταθούν χωρίς καμία επιβάρυνση.

Μπορούμε να σας αντικαταστήσουμε ένα προϊόν με τον ίδιο κωδικό, για διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα. Τα έξοδα αντικατάστασης σ’ αυτήν την περίπτωση επιβαρύνουν τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας εναλλακτικές λύσεις.

Διαδικασία επιστροφής των προϊόντων

Συσκευάστε τα προς επιστροφή προϊόντα μαζί με το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής» το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία με έναν από τους κατωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας:

  • Σε περίπτωση που παραλάβατε το προϊόν μέσω της εταιρίας courier, μεταβείτε στο πλησιέστερό σας κατάστημα ΕΛΤΑ Courier και στείλτε το δέμα με χρέωση της GoGrow στη διεύθυνση: Ιπποκράτους 37, Άγιος Ιωάννης, τ.κ. 62100, Σέρρες, τηλ. 23213351. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλη μεταφορική εταιρεία, η GoGrow δεν καλύπτει τα έξοδα επιστροφής σε καμία περίπτωση.
  • Σε περίπτωση που παραλάβατε το προϊόν μέσω μεταφορικής εταιρείας, επικοινωνήστε προηγουμένως μαζί μας για τον τρόπο επιστροφής.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα. Η Εταιρεία δικαιούται να παρακρατήσει το ποσό των εξόδων επιστροφής του προϊόντος σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι δεν συντρέχει ευθύνη της (αποστολή από λάθος της Εταιρείας ή ελαττωματικού προϊόντος).

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται, σε κάθε περίπτωση, όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις ισχύουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

FAQ:

·         Μπορώ να επιστρέψω κάποια είδη;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε και εφόσον η συσκευασία των προϊόντων αυτών δεν έχει ανοιχτεί ούτε έχουν αφαιρεθεί τα ειδικά καρτελάκια.

Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν και κοσμήματα, εκτός εάν είναι ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της εταιρείας μας υπόκεινται σε σχολαστικό έλεγχο.

Επιστροφές δωρεάν επιτρέπονται μόνο σε προϊόντα που στάλθηκαν με λάθος της εταιρείας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον καταναλωτή.

·         Το προϊόν που αγόρασα είναι σπασμένο/ελαττωματικό τι να κάνω;

Σε περίπτωση που παραλάβατε προϊόντα που χτυπήθηκαν, έσπασαν ή είναι ελαττωματικά πρέπει αμέσως (το αργότερο την 2η μέρα από τη παραλαβή) να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@gogrow.gr και με τον εκάστοτε μεταφορέα που ευθύνεται για τη σωστή μεταφορά. Φυσικά αν συντρέχει ευθύνη μας τα ελαττωματικά προϊόντα θα αντικατασταθούν χωρίς καμία επιβάρυνση.

·         Θέλω να αντικαταστήσω το προϊόν που αγόρασα με ένα αντίστοιχο διαφορετικού μεγέθους/ χρώματος, είναι εφικτό?

Μπορούμε να σας αντικαταστήσουμε ένα προϊόν με τον ίδιο κωδικό, για διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα. Τα έξοδα αντικατάστασης σ’ αυτήν την περίπτωση επιβαρύνουν τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας εναλλακτικές λύσεις.

·         Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής των προϊόντων;

Συσκευάστε τα προς επιστροφή προϊόντα μαζί με το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής» το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία με έναν από τους κατωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας:

  • Σε περίπτωση που παραλάβατε το προϊόν μέσω της εταιρίας courier, μεταβείτε στο πλησιέστερό σας κατάστημα ΕΛΤΑ Courier και στείλτε το δέμα με χρέωση της GoGrow στη διεύθυνση: Ιπποκράτους 37, Άγιος Ιωάννης, τ.κ. 62100, Σέρρες, τηλ. 23213351. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλη μεταφορική εταιρεία, η GoGrow δεν καλύπτει τα έξοδα επιστροφής σε καμία περίπτωση.
  • Σε περίπτωση που παραλάβατε το προϊόν μέσω μεταφορικής εταιρείας, επικοινωνήστε προηγουμένως μαζί μας για τον τρόπο επιστροφής.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα. Η Εταιρεία δικαιούται να παρακρατήσει το ποσό των εξόδων επιστροφής του προϊόντος σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι δεν συντρέχει ευθύνη της (αποστολή από λάθος της Εταιρείας ή ελαττωματικού προϊόντος).